Convergence Ahead

Geplaatst op 30 maart 2015

Convergence Ahead: De integratie van Communicatie en Marketing is een kwalitatief onderzoek dat in gaat op de subtiele maar groeiende verschuiving die plaatsvindt in veel bedrijven over de hele wereld

Convergence Ahead: De integratie van Communicatie en Marketing is een kwalitatief onderzoek dat in gaat op de subtiele maar groeiende verschuiving die plaatsvindt in veel bedrijven over de hele wereld

 Convergence Ahead onderzoekt de ervaringen van managers die met succes deze twee traditionele functies geïntegreerd hebben om zo hun stakeholders te betrekken en begeleiding te bieden aan hen die de intergratie overwegen.

Het onderzoek bestond uit telefonische interviews met communicatie en marketing officers (CMO’s of CCO’s) die verantwoordelijk zijn voor de integratie van de communicatie en marketing binnen hun organisaties. De bevindingen laten een aantal van de drijvende krachten achter het besluit om te convergeren zien, zoals de steeds veranderende en steeds complexer wordende media-omgeving, de explosie van sociale en digitale technologieën en de toenemende fusie tussen merk en corporate reputatie. Het onderzoek beschrijft ook de voor- en nadelen van convergentie en de verschillende structuren die daardoor ontstaan​​.

Convergence Ahead: De integratie van Communicatie en Marketing biedt een ‘Zes stappen handleiding voor succesvolle convergentie’, ontwikkeld op basis van de ervaringen die CMO’s hebben gedeeld. Klik hier om het volledige rapport te bekijken.

Ga terug

Contact
 

Muskusstraat 10
6666 MC Heteren
Tel. 0318-712400
Mail. info@footsteps.nl

Wij helpen met
 

- Hoe word ik een nog sterker merk?
- Welke potentie heeft mijn merk?
- Hoe word ik een merk?

Over ons
 

Sleek is een creatief en strategisch communicatiebureau in Heteren.